Storyline

Watermelon farmer Vince Majestyk (Charles Bronson) goes after the Mob, when they try to strong arm him to use their melon picking crew.



Movie details Mr. Majestyk

Release : 1974-01-01
Genre : Action, Adventure, Crime, Thriller
Runtime : 103 minutes
Company :

Cast

Charles BronsonasVince Majestyk
Al LettieriasFrank Renda
Linda CristalasNancy Chavez
Lee PurcellasWiley
Paul KosloasBobby Kopas
Taylor LacherasGene Lundy
Frank MaxwellasDet. Lt. McAllen
Alejandro ReyasLarry Mendoza


Search Result :

Das Gesetz bin ich Wikipedia
Mr. Majestyk: Produktionsland: Vereinigte Staaten: Originalsprache: Englisch: ... Majestyk erschiet ihn am Ende eines fairen Kampfes und hat auerdem das ...
Mr. Majestyk - Das Gesetz bin ich [Blu-ray]: Amazon.de ...
Amazon.de - Kaufen Sie Mr. Majestyk - Das Gesetz bin ich gnstig ein. Qualifizierte Bestellungen werden kostenlos geliefert. Sie finden Rezensionen und Details zu ...
Mr. Majestyk (1974) - IMDb
Vietnam veteran Vince Majestyk just wants to grow his watermelons and live in peace on his farm. But the local mob boss has different ideas. When his workers are ...
Mr.Majestyk
MR.Majestyk . info@mrmajestyk.com ...
MR. MAJESTYK - DAS GESETZ BIN ICH BLU-RAY - Film-Details
MR. MAJESTYK - DAS GESETZ BIN ICH BLU-RAY (Original Film-Titel der Blu-ray: Mr. Majestyk) - Alle Infos zur Blu-ray Mr. Majestyk - Das Gesetz bin ich (USA, 1974) hier ...
Mr. Majestyk - Das Gesetz bin ich: Amazon.de: Charles Bronson ...
Amazon.de - Kaufen Sie Mr. Majestyk - Das Gesetz bin ich gnstig ein. Qualifizierte Bestellungen werden kostenlos geliefert. Sie finden Rezensionen und Details zu ...
Mr. Majestyk Das Gesetz bin ich | Film-Rezensionen.de
(Mr. Majestyk directed by Richard Fleischer, 1974) Dass Geschichten von Elmore Leonard sich als guter Kinostoff anbieten wei man nicht erst seit Jackie Brown ...
Mr. Majestyk (1974) - IMDb
Directed by Richard Fleischer. With Charles Bronson, Al Lettieri, Linda Cristal. A melon farmer battles organized crime and a hit man who wants to kill him. Visit ...
Mr. Majestyk - Das Gesetz bin ich - DVD - DVD-Forum.at
Mr. Majestyk - Das Gesetz bin ich - Film - DVD - Review - Filmkritik - Trailer - Bilder
Mr. Majestyk | Trailer and Cast - Yahoo Movies
When he returns from fighting in Vietnam, Vince Majestyk moves to Colorado to become a watermelon farmer. Although his intention is to lead a peaceful life, before ...

Categories: , , ,

Leave a Reply